Mi az IP címem?

IP cím lekérdezése

Sebességmérés

speedtest.zt.hu

Nem működik a szolgáltatásom mit tegyek?

Gyakori kérdések

Mit tegyek, nem működik a mikrohullámú internetszolgáltatásom?

Javasoljuk, hogy a hibabejelentés előtt ellenőrizze az eszköz (mikrohullámú antenna tápegység) áramellátását.
Ha meggyőződött róla, hogy a készülék kap áramot, kérjük az eszköz tápkábelének konnektorból való kihúzását követően várjon néhány másodpercet amíg a visszajelzőfény teljesen ki nem alszik. Ezt követően a kapcsolat felépülésének több időre akár 5 percre is szüksége lehet. 

Mit tegyek, nem működik a kábelmodemes internetszolgáltatásom?

Javasoljuk, hogy a hibabejelentés előtt ellenőrizze a szolgáltatói eszköz (modem) áramellátását.
Ha meggyőződött róla, hogy a készülék kap áramot, kérjük az eszköz tápkábelének konnektorból való kihúzását követően várjon néhány másodpercet amíg a visszajelzőfény teljesen ki nem alszik. Ezt követően a kapcsolat felépülésének több időre akár 5 percre is szüksége lehet. 

Mit tegyek, nem működik az optikai hálózaton nyújtott internetszolgáltatásom?

Javasoljuk, hogy a hibabejelentés előtt ellenőrizze az eszköz (ONU) áramellátását, illetve a rajta lévő kontroll-lámpákat. (ONU = szolgáltató által kihelyezett végponti eszköz) Amennyiben a készüléken lévő lámpa pirosan villog, akkor a jelenséget haladéktalanul jelezze a hibabejelentő vonalunkon keresztül.
Ha a lámpák rendben világítanak és meggyőződött róla, hogy a készülék kap áramot kérjük az eszköz tápkábelének konnektorból való kihúzását követően várjon néhány másodpercet, majd helyezze ismét áram alá a készüléket.
Újraindítást követően, ha van lehetőség teszteljük a kapcsolatot, közvetlen kábelen a WiFi routerből kihúzott internet vezetéket csatlakoztatva eszközünkbe.

Ha a fentieket követően sem áll helyre a szolgáltatás (nem működik, lassú vagy szakadozik), hibabejelentésével kapcsolatban hívja Ügyfélszolgálatunkat.

1277

Mit tegyek, ha nincs adás a tévémen?

Javasoljuk, hogy a bejelentés előtt ellenőrizze, hogy:

  • több tévékészülék esetén a jelenség minden tévén tapasztalható-e,
  • „nincs jel” hibaüzenet esetén biztosan a jó bemenet van beállítva a TV készüléken,
  • a csatlakozók nem csúsztak ki, minden kábel csatlakoztatva van.

MINDIGTV szolgáltatás esetén javasoljuk:

Ha a fentieket követően a tévén egyetlen adó sem érhető el vagy csak néhány csatorna fogható, kérjük hívja Ügyfélszolgálatunkat.
1277

Mit tegyek, ha nem működik a telefonszolgáltatás?

Javasoljuk, hogy a bejelentés előtt ellenőrizze, hogy:

  • van-e ZNET által biztosított élő internet kapcsolat,
  • az eszköz áram alatt van-e,
  • a csatlakozók nem csúsztak ki,
  • biztosan minden kábel a helyén van,
  • végül próbálja mobil készülékéről felhívni saját számát meghallgatva mit mond be a telefon.

A hibabejelentéshez kérjük, az alábbi információkat adja meg:  

  • milyen irányba tapasztalható hibajelenség: kimenő vagy a bejövő vagy mindkét hívásirányban,
  • mikor volt a sikertelen hívás és milyen telefonszámot érintett,
  • lakossági előfizetés esetén: milyen típusú telefonkészüléket használ (pl. hordoztható, asztali),
  • üzleti előfizetés esetén: milyen szolgáltatást használ (pl. IP telefon, Grandstream telefonadapter...stb.),
  • és minden olyan egyéb körülmény, ami a hibakeresésben segítség lehet (pl. semmit nem tud hívni, csak mobilt nem tud hívni, csak kifelé vagy csak befelé tud telefonálni...stb.).

Segítség a hibabejelentéshez

Mit jelent a hívószám és hívott szám?

A hívó száma: A kimenő hívásnál a saját száma, amiről telefonált vagy próbált telefonálni. Bejövő hívásnál a hívó fél számát jelenti.
A hívott szám: A kimenő hívásnál, a szám amit tárcsázott. A bejövő hívásnál, a hívó fél száma.

A hibabejelentéshez, kérjük hívja Ügyfélszolgálatunkat!  1277

Mit tehetek, ha elvesztettem, elfelejtettem az e-mail címemhez tartozó jelszót?

Amennyiben elvesztett az e-mail címhez tartozó jelszó, kérünk forduljon bátran Ügyfélszolgálatunkhoz.
A beazonosítást követően munkaidőben 24 órán belül új jelszót generálunk fiókjához, amiről telefonon tájékoztatjuk. A kapott jelszót webmail felületünkön az e-mail fiókba történő első bejelentkezéskor kötelező megváltoztatni. (Beállítások/jelszó menüpont)

Mit tegyek, ha nem tudom, hogyan kell beállítani az e-mailcímemet a levelezőprogramomba vagy telefonomra?

Postafiók beállítás információkat a Dokumentumtárban találhatóak.

A böngészőn keresztül is elérhetem postafiókomat?

Igen, ez a ZNET Webmail szolgáltatása. Ha nem szeretne levelezőprogramot telepíteni a számítógépére vagy távolról olvasná el a leveleit.

A bejelentkezéshez szüksége van:

  • a felhasználó nevére (ami megegyezik a teljes e-mailcímével)
  • a postafiók jelszavára (ami az előfizetői szerződésen megtalálható)
  • és az e-mailcímének megfelelő webmail elérés kiválasztására

Mi a webmail elérésem?

A webmail elérés: webmail.zt.hu
  • z-net.hu, gylcomp.hu, mailmax.hu, aplusnet.hu, lscom.hu végződésű emailcímek esetén,
  • és a saját domain névre végződő levelezési szolgáltatások esetén.
1277